Adakah Arman akan pergi menyapa Aleesa?

Mukadimah

~SALAM....

Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana Dia telah bg kesempatan pada saya utk buka blog ni utk tatapan umum....tujuan blog ni dibuat adalah utk memberi kita satu inspirasi kepada diri kita di dalam menempuhi kehidupan kt dunia ni....kita seharusnya th setiap pilihan yang kita buat adalah berdasarkan naluri,sifat serta kebiasaan di dalam diri kita....oleh itu, saya telahpun memberi Inspirasi di dalam diri saya utk dikongsikan kepada anda semua utk kita menilai setiap perbuatan yang ada di dalam diri kita supaya kita boleh menilai apakah yang terbaik utk diri kita dan utk org lain....


Saya berharap agar novel yang dikarang oleh saya ini dapat memberikan kita satu nilai murni yang dapat diterapkan dan dipraktikkan di dalam kehidupan....Sekian Terima Kasih








post signature

0 comments:

Post a Comment

::T.H.A.N.K. Y.O.U::