Adakah Arman akan pergi menyapa Aleesa?

Pilihan dan Karekter

~SALAM....

        :: Semasa saya membuat blog ini saya terfikir adakah pilihan hidup seseorang menentukan karekter individu itu? Selepas saya mendapat respons, saya sedar yang jawapan kepada soalan itu ialah YA... Mengapa?.... Mungkin kita x sedar bahawa karekter kita banyak mempengaruhi pilihan hidup kita.... Kita tidak sukakan keganasan kita takkan jadi ASKAR.... Kita tak suke tgk movie horror dan ganas... Tapi mengapa saya cakap jalan citer ini juga melambangkan karekter seseorang? sebelum saya memberi pilihan jalan citer... Saya telah pun menentukan jalan citer yang mana yang sesuai untuk karekter ini.... Jalan citer ini masih pjg... Tapi saya akan update POLL yang terdahulu bersama karekter anda skali... So, sambil enjoy baca novel saya luangkanlah membaca karekter anda sendiri.... ::

        :: Dan jgn lupa komen... Jika anda rasa karekter ini bukan karekter anda.... Selamat membaca dan Selamat mengenali diri anda ::

0 comments:

Post a Comment

::T.H.A.N.K. Y.O.U::